בגדי עבודה לעובדים בבניה ושיפוצים

מאמרים וטיפים

תוכן עניינים

ענף הבנייה הינו ענף רחב היקף הכולל בתוכו לא מעט תת ענפים ומקצועות נלווים הקשורים לעיסוק הראשי.
ביניהם ניתן למצוא ענפים דוגמת חשמלאות והנדסה, אינסטלציה ועבודות בטון, עבודות גבס ועוד. בתחום הבניין כוללות כל אחת מהן לא מעט סיכונים. דבר ידוע הוא כי ענף הבניין טומן בחובו לא מעט סיכונים העלולים להסתיים במקרים קשים ביותר ואף מקרי אל חזור. בשל רמת הסיכון הגבוהה של העיסוק בתחום הבניין יש חובה להשתמש בציוד בטיחות המגן על העובדים מפני סכנות.

סוגי הבגדים והציוד השונים מתפרשים על פני מבחר עצום של אלמנטים שונים. מבחינה חוקית, המחויבות לאספקת הציוד המתאים לעבודה בבניין חלה על המעסיק אולם באופן מעשי חלה האחריות על שני הצדדים על מנת להימנע ממקרים מסוכנים וקשים. בין סוגי הציוד הבטיחותי לעבודה בבניין ניתן למצוא אלמנטים רבים ומגוונים.

נעלי עבודה מתאימות

עבור רבים, תחום העבודה ממלא לא פחות משליש יממה. יותר משמונה שעות העוברות על העובדים תחת עבודה החושפת את האדם לסיכונים שונים ומגוונים. הרגליים הן אלו הנושאות אותנו ומאפשרות לנו לתפקד בצורה שוטפת וללא הפרעות. כאשר ישנה בעיה ברגליים או בנעליים, מהלך העבודה עלול להיפגע משמעותית. כמו כן, פגיעה או נפילה של חפץ כבד על כפות הרגליים יכולה להיות הרסנית מבחינה בריאותית עבור העובד.


על מנת להימנע ממצבי סיכון שונים ומגוונים העלולים להיגרם לרגליים יש להשתמש בנעלי בטיחות באיכות הגבוהה ביותר. נעלי הבטיחות המודרניות כוללות מבנה מותאם אישית לעבודות מסוכנות ולכן מעוצבות ברוב המקרים בגרסה גבוהה על מנת להגן על הקרסול, בצירוף אלמנט פלדה המגן על קצות האצבעות בנעל. חשוב לבדוק כי הנעליים מספקות מענה הולם לצורך הספציפי ולסוג העבודה עצמו.

מוצרי בטיחות שונים

במהלך עבודות בנייה ושיפוצים נחשף העובד ללא מעט סיכונים שונים העלולים להיות הרסניים לבריאות או לשלמות הגוף. שימוש בכלי עבודה מסוכנים מחייבים את העובד ואת מעסיקו להשתמש בכלים מקצועיים המעניקים לו את הבטחון המקסימלי ואת נוחות העבודה השוטפת. כל מי שאי פעם התנסה בעבודה פיזית ללא שימוש בכלי עבודה מתאימים ובציוד הולם יודע כי למעשה מדובר בסכנה של ממש וכמעט שלא ניתן לתפקד באופן שוטף. באמצעות מוצרי בטיחות דוגמת משקפי מגן, ריתמות המיועדות לעבודות גובה, כובעי מגן, מסיכות פנים וסרבלים מוגנים יכול העובד לחוש בטחון מלא בעבודתו, בפעילויות השונות שהוא מחוייב להן.

למידע נוסף, צרו קשר והנציגים של איטום עדן ישמחו לעמוד לשרותכם!

אהבתם? נשמח אם תשתפו :)

Facebook
Twitter
דילוג לתוכן