איתור נזילות מתחת לריצוף

בין אם שכחתם לכבות את המים, התעוררתם לבית מוצף, או פשוט הצינור התפוצץ, אף פעם לא נעים לגלות סממנים לנזילה מתחת לריצוף וכמובן שאף פעם אין להתעלם מכך, אחרת התשתיות בסכנה ואילו הדיירים עשויים לסבול מסביבת מחיה לא בריאה – מלאה בבקטריות ועובש. עם זאת, כל עוד מודעים לבעיה, הרי שכבר מדובר בחצי דרך אל עבר חזרה לשגרה, ועל כן כאשר ישנה נזילה ולא מודעים אליה, מדובר בסיטואציה הרבה יותר מורכבת, וזאת כי כל יום שעובר לצד הנזילה רק מעצים את הבלאי, ולו כי נזילה תת רצפתית אינה מתאדה בקלות או במהירות, ועל כן מזיקה לכל מה שנקרה בדרכה – משקופים, קירות, ריצוף, ריהוט ואף מזיקה לצינורות הברזל שעדיין קיימים בבתים הישנים.

חשיבות איתור מקצועי

לאור הדברים, כאשר מתעורר חשש שיש נזילה, חשוב לטפל בה באופן המקצועי והמהיר ביותר, אך לשם כך יש לאתר את מקור הבעיה, וכיוון שמדובר במיקום שאינו נראה לעין וכמעט ואינו נגיש, יש להיעזר בשירותי איש מקצוע – על מנת שהוא יאתר את הנזילות שמתחת לריצוף מבלי להרים את כל הרצפה ומבלי להוסיף נזק משני, כאשר לא פעם נדרש לבנות תוכנית פרטנית עבור כל סיטואציה – נדרשת התנהלות כמה שיותר מקצועית.

איתור נזילות מתחת לריצוף

שיטות איתור מתקדמות

כיצד אנו מעניקים שירותי איתור נזילות מתחת לריצוף? באמצעות שיטה מוכחת, בטוחה וקפדנית, באמצעות בדיקת אשפרה ובאמצעות בדיקת הצפה. שנרחיב? ובכן בדיקת אשפרה מיועדת עבור מיקומים אנכיים כגון קירות. בשיטה זו נהוג להשפריץ מים בעזרת צינור ייעודי, כך שניתן הן לאתר את מקור הבעיה והן לאשש שהבעיה אכן טופלה כראוי ולא עתידה לחזור. שיטה שנייה הינה בדיקת הצפה עבור משטחים אופקיים. גם פה נעשה שימוש במים, רק הפעם לא על מנת להרטיב, אלא על מנת להציף באופן מבוקר, ולו בכדי לבחון לאן המים מחלחלים.

שביעות רצון מלאה

לסיכום נציין שחשוב ביותר לאתר באופן מבוקר ומקצועי את מקור הנזילה, וכיוון שאנו מתמחים בתחום, אנו עושים שימוש בשתי השיטות המתקדמות ומקפידים לשמור על קשר עם הלקוח גם בתום השירות, ולו על מנת להבטיח שביעות רצון מלאה.

דילוג לתוכן